Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, October 27, 2012

Moomoo dan Samsu

Alhamdulillah.

Syukur rasanya dapat meluangkan masa bersama keluarga dan sanak saudara terchenta. Puas melayan kerenah sepupu sepapat yang comel-comel belaka termasuk Chuu Junior. Walaupun terasa masa yang ada terlalu singkat dan pendek untuk aku melakarkan kata puas--mungkin tidak. Tapi kata orang tu kesempatan yang ada perlu digunakan dengan sebaik-baiknya.

Semalam aku berkesempatan menundukkan sang moo moo. Eh bukan aku, tolong tengok saja ekceli. Kagum dengan pokcik-pokcik sekalian yang otai dalam menumbangkan lembu korban. Just to mention, my daddy yg semelih lembu tu eh!

Dan esok aku akan kempali berangkat ke bangi menjengah kijo-kijo yang menunggu untuk aku siapkkan. Tak tenang betul adehh~ oh ya, tadi untie kedai potom rambut cakap, org ade lesum pitpit manyak pandai minom samsu. Iye-iye je untie ni (╯︵╰,)


43 comments:

  1. Replies
    1. instinct aku rasa macam kau nak update..tu yg aku dtg siap2..hahaha

      Delete
    2. hebatlah kau bole ade instinc siap., ke ko pasang cctv kt sini haa?

      Delete
  2. saya pun dh selamat mendarat di sarawak...huhu...sangat tidak seronok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah dah selamat tiba., cikgu ma bole la bwk chuu jln2 sarawak hihi

      Delete
  3. aiyakk auntie..samsu tarak baik maa..selupa itu thaisong loo..jack daniel la kawkaw..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakcik hebat ea bab2 samsu nih hahaha.,

      Delete
  4. samsu ni benda alah apa pulak ni? @_@ tak phm..kalau SAMSUl ghau2x ak tau la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. err tak menjawab pertanyaan =.='

      samsu tu apa??

      Delete
    2. err 'agaknya' kau sendiri pon xpasti apa maksud samsu..apakah??

      Delete
  5. Replies
    1. komen mr. hans tu ak kelaskan sbg komen 'melepaskan batuk di tangga' =.='

      Delete
    2. batok, bukan batuk :P
      kan cikgu H dah marah :D

      Delete
    3. bhahaaha..wei aku tau la batok tu apa tp cikgu BM aku ajar aku eja batuk mcm tu..nk buat mcm mana..

      Delete
  6. susu ilike.. hehehe.. wei rindu kamu.. bosan la baca ayat je.. hehehe

    ReplyDelete
  7. samsuu aa..nana pun suka samaa itu samsu tapi kinapa tala itu lesung batu..eh lesung pipit aa ? haiya..

    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nana ni ade2 je :P
      meh chuu sedekah lesum pitpit sebelah XD

      Delete
  8. samsu tu ape chuu? selamat kembali bekerja. :)

    ReplyDelete
  9. macam pernah dengar perkataan samsu ni la..

    ReplyDelete
  10. samsu + ng = samsung aku tau. haha.

    samsu tu apa chuu?

    ReplyDelete
  11. Aku pun sempat tengok sang moo moo ditundukkan itu hari, Chuu. Puas la dapat makan dagingnya pastu. Hehe.

    Samsu tu aku taktau mulanya. Dah baca2 komen, aku tau dah. Walaupun cuma dpt gambaran sket2 je. Tp apa kena mengena lesung pipit ngan pandai minum samsu lak? Err konfius.

    ReplyDelete
  12. kemain nama moo moo..haha

    kalau cmtu aku pun suka jgk samsu lah! kah kah

    ReplyDelete
  13. haiii...jom join contest n lihat bpe ramai yg suka bergmbar dgn parents mereka....sayangilah ibu bapa kita & jom abadikan kenangan bersama mereka melalui hadiah menarik:)

    http://syierahalf.blogspot.com/2012/11/contest-i-love-my-parent.html

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.