Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, July 12, 2010

Lambaian penang


10julai2010--lebey kuang kul 11 pagi aku btolak meninggalkn rumah untuk meneruskan sisa perjuangan aku di usm , cewahh..banyak betol harte aku angkut, nasib baik kereta x sengat (merenk>.<). perjalan ke penang lebih kurang 3 jam, kalu nk diikutkn time d0lu2 rasenye dekat 5 jam baru sampai..dah biase kot, tu yang laju je,,hehe

Pukul 230 mcm tu aku dan family dah pon msok ke pulau pinang~lepak dlu kat tepi laut menikmati pemandang pulau jerejak la kononnye,,hahaxx~ selalunye kami akan menginap di rumah pakcik di Batu Maung, tp kali ni mngkin tidak, nk cari chalet, skali skala nk tuka angin>>kata ayah. Wahhhh~ beznyer (kata hati aku, hahaxx..xD)


time santai tepi laut

Lepas lepak2 tu singgah jap kt warung, minum2, makan2--ayaq kelapa, pisang goreng ^^v
dan tibe2..


mak ai!! cek tim ade syarikat sendiri kt penang >.<" ...amek gmba nk tunjuk kt cek tim, penat aku posing tepi jln, abg aku plak da mcm fotographer berjaya, aku la modelnye,,wakaka~, nasib bek xde kete berhenti tgk aku dok hulur2 tangan, last2 gmba ni je yg aku letak, x snggup nk letak gmba full >.<>
ni haa --->


Lepas tuh kami pon ronda2 cari chalet, akhirnye dapat lah 1 bilik, harga buleh tahan, bilik pon oke, bilik kami atas ayaq..hahaxx bez w0o, bule mancing dari tingkap je ^^



Makan malam, ni namenye ikan masak nam prit..aku x penah makan, nampak mcm sedap, tapi mmg sedap kowt, disebabkan aku x suke mkn ikan s0 aku rase kuah dye je..huhu. abes aku mkn ape??, hmmm..ade yang lagi bez, s0t0ng g0reng tepung>>fav k0wt ^^v

Aktiviti malam, ngadap tv dan tid0 ^^, aku bangun awal~ semata-mata nak bangun dgn matahari, wahh~ sukenye, cantik matahari tuh, layan ^^v

you are my sunshine,,lalalalalaa~

Lepas bersarapan, abg aku ajak ke jeti, nk memancing..al-maklumlah, j0ran baru,,hahaxx~ aku pon follow je. Menapak la kami dua org ke jeti, xde org pon mancing pagi tuh, kami 2 org je..mule2 tggu xde ikan pon mkn, tp umpan abes--ikn kecik2 yang makan, mybe kail terlalu besar..

Jeti tempat memancing

dekat 1 jam tnggu, tibe2..muahaha~ ikan da sentap joran kami ^^v..1st time aku tarik ikan kt laut,,bez~ 3 ekor ikan aku naikkan..ikan ape tah, aku pon x tahu ..sy0knye ^^v

Ikan yang malang telah tumpas, hahaxx

Lepas tuh, kami tros je bersiap untuk hantar aku kembali ke markas usm. pukul 12 tengahari aku da register, siap angkut barang je, family aku pon pulang~ tinggallah aku di sini~ sekian ^^v

0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.