Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, July 29, 2010

1st time ever



1st time ever~
register untuk subjek mencanting batik untuk memenuhi unit k0-kurikulum memberi ruang kpd aku untuk mempelajari serba sedikit tentang teknik-teknik mencanting batik.
teringat cerita lecturer aku:

"ade beberapa orang senior kamu telah berjaya menjadi seorang designer batik yang berjaya, dengan hanya mengikuti kelas mencanting batik ni sahaja,
2 kali seminggu, 2 jam bagi setiap sesi"

Perghh, biar betik..hari ini buat pertama kalinya aku pegang canting batik tuh dengan tangan aku sendiri--> menggigil beb time nak mencanting tuh, at least its a good start- aku rase lah, hehe..


0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.