Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, July 1, 2013

Tahi






Sivik ngerti? Sendiri makan, sendiri suap, sendiri berak. Sampai toilet orang lain jadi hamba abdi tolong flash. Terserlah ketahianmu.






27 comments:

  1. muntah...

    tapi chuu, mungkin die dah flash tapi keadaan tandas menyebabkan tahi itu keluar kembali....

    hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alasan munasabah. kalau macam tu tiada apa lagi yg boleh aku sangkal bhahaha!

      Delete
    2. aku tau..tu mesti tinja terapung kan..pam tak dapat sedut habis..hahaha

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. biar je... buat harta karun... nanti si penahi flush sendiri...

    ReplyDelete
  3. Itulah otak letak di bontot. ekekeee

    ReplyDelete
  4. ha3..pngotor btol..kalau cm2 cnfirm xmsuk punya..

    ReplyDelete
  5. tak tangkap gambar dengan hp ker? baru real ceriterrr...hahaha

    kueh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha kirim salam la, x kuasa mak nk amek gmba :P

      Delete
  6. huh! pernah kena jugak! geram!!!

    ReplyDelete
  7. OMG. ape ni entry ni. gelis taw! pernah terkena gak. tp, pk positif je, mayb dia lupa nak flush. sebok bende len ke kan. ntah ;p positif positif haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, nak geli pn hakikat yg tpaksa dihadapi :P

      Delete
    2. dia ingat tandas tu auto-flush kot...

      Delete
  8. haha, tergelak la aku baca luahan emo ko ni. tapi itulah, aku pun hangin jugak bila jumpa species melabur tapi tak reti flush ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jgn main2., aku emo gile time ekekeke

      Delete
  9. lagi sedih macik cleaner tu =.=

    ReplyDelete
  10. hahahaha.. sabar awak..hehehe.. sabar

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.