Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, July 24, 2013

Rakan Blogger: Edisi Iftar sampai kembong perot.

Agak-agak dah basi tak cite ni. Gigih aku update laju-laju untuk Majlis Iftar sebelum ni (Iftar bersama GLSB) sebab tak nak kena skip dengan entry yang ni. Nampak tak kesungguhan! (◣_◢)

Gathering bersama rakan-rakan blogger. Sekadar gathering biasa. Cuma yang istimewanya kali ni buat masa berbuka puasa. Eceyh, gaya macam dah gather banyak kali pulak. Asalnya nak berbuka sama-sama pada 20hb. Tapi memandangkan tarikh tu macam ramai yang tak available, so anjak kepada 21hb Julai 2013. Maka turut serta time tu, Ym Bundle, Syida, H, Fiq, Ha, Kak Wanie, Zura (my housemate) dan hero kecil--Wazi Bin Bundle..ekeke And sebenarnya kalau buat 20hb tu mungkin entry ni tak akan wujud sebab aku salah seorang yang tak available tu.. hehe.



Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan sepanjang perjalanan. Walaupun tak dapat jumpa dengan semua orang tapi harap sangat akan diberi ruang dan peluang untuk kita semua bersua bersama. Moga panjang umur, jumpa lagi. Seroooonok dapat kenalan dalam kalangan blogger sebab dapat bertukar pandangan dan pengalaman. Masing-maing datang dari background yang berbeza. :)

Sebenarnya sepanjang menulis blog tak terlintas langsung untuk ada gathering macam ni. Selalu tengok blogger-blogger join gathering-- aku rasa macam x mungkin untuk join. Mungkin sebab tak berapa kenal. Tapi gathering ni memang antara yang rapat. Bundle, H, Sida aku penah jumpa sebelum ni. Cuma kali ni turut serta adalah Ha a.k.a Kak Nanie. Kiut je orangnya dan very nice person. Serius. Harap dapat jumpa dengan lebih ramai blogger. Hakikatnya komuniti blogger memang besar cuma mungkin ada group-group sendiri. Apa pun, selamat berpuasa semua^^~

Err..sori la, aku malas nak tag letak link kat nama-nama yang ada walaupun hati aku kuat menyatakan yang aku nak buat.

Adios~


14 comments:

  1. tak ajak kite... majuk 8taun.. :(

    ReplyDelete
  2. waaa happening tu...

    ReplyDelete
  3. Bestnyaaaa gathering :)

    ReplyDelete
  4. Apesal tak letak gambar makanan? Ekekekeke.. Wazzi bin Bandel ye?

    ReplyDelete
  5. kalau nak makan sate lg meh la datang jees..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jess pn sedak., tapi nk buah berangan sedak mai bangi haha

      Delete
  6. gathering masa utk rapatkan hubungan ... elok praktikkan . ramai gak yg hadir ... meriah nampak nya

    ReplyDelete
  7. wah seronok dapat kumpul ramai2 sambil eratkan hubungan kan.... selamat berpuasa chuu... maaf deno lewat... :)

    ReplyDelete
  8. sebab tak ada yang kenal tu lah kita kena lebih promosikan blog kita. cara dia, join mana2 gath melibatkan blogger. jangan lupa buat name card. sebab melalui name card tu lah kita promot blog kita cara offline. percayalah. kalau rajin, inshaaAllah blog kita akan cepat diingati.. :)

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.