Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, March 25, 2012

Oh Nasi Lemak

Hyep. Selamat hari ahad. Sajeeee nak apdet! Aku baget hari ni tak nak pergi mana-mana. Dok diam-diam kat sini sebab takde plan pape untuk hari ini. Just terasa nak makan nasi lemak. Dari kelmarin.. tak dapat-dapat lagi huwaaaaa craving kot!  Y___Y


Iklan jap..

Gua rasa kurang rock pegang gitar letrik sambil duduk -____-ll
Kbai 

12 comments:

  1. yeaaaaa..rockk makcuu..hahaha..

    ko de cite2 nak ganti najwa latip ke..wakaka..

    ReplyDelete
  2. tengok gaya dah ade..rupa boleh tahan,lesung batu pon ade..wooaaa..
    ko dah jadi retis jangan lupa aku tau chuu..ekeke..

    *mintak tuju lagu boleh..ekekeke

    ReplyDelete
  3. sengal kao! haha mentang2 aku request tuju lagu ko pon nak jugak ye grr.. kat sini xde tuju2 lagu aih *banghead*

    ReplyDelete
  4. siyes aku pon teringin ngan nsi lemak . tp mls nk bgn pg cari -.-''

    ReplyDelete
  5. haha..bukan senang nak try gitar letrik

    ReplyDelete
  6. saiazuan: wayang je XD

    gugu: tp skang bile2 mase pon ade :D

    ReplyDelete
  7. comel!

    hehe. lesung pipit yang mahal tu..

    dill.

    ReplyDelete
  8. gitar karan patut dipegang berdiri sis:D
    baru rock :D

    ReplyDelete
  9. mmg ada gaya.boleh jadi retis dah nie..:)

    ReplyDelete
  10. bediri bediri. baru rocckk!!!

    chuu..comel la ko.

    jom makan nasi lemak.

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.