Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, March 8, 2012

Golden Key is Kunci Kebahagiaan



Mungkin dah lebih dari 12 jam. Walaupun tak berterusan tapi menjelang pagi hingga ke tengahari ni makin menjadi-jadi pulak. Makin lebat. 

Jadual kelas sem ni agak lapang. Kelas hanya pada hari isnin malam, selasa petang dan selasa malam. Selain dari tu free la kiranya. Memandangkan sekarang ni hujan sokmo, jadi pergerakan agak terbatas. Kepada yang memandu silalah berhati-hati ye (apesal da macam pesanan khidmat masyarakat -___-||)

Last but not least, Happy Gugurl Day ♥
*tajuk tu err...

14 comments:

  1. @bundle: hujan da Zzz mmg x dapat dipisahkn lolz

    @kueh bakar: kenape pon dgn pekataan tu ?

    @gugu: ntoh la aku pon x twu, twu2 da lari tajuk :P

    @Ais: Thnk You :)

    ReplyDelete
  2. ni kalau letak bom dekat telinga pun tak sedar ni...

    ReplyDelete
  3. @TK: try letak bom kat tlinge TK dulu pon ok gak muwahaha!

    ReplyDelete
  4. hujan lebat best giler guling guling kat katil sambil layan k-drama. owhh.

    kelas ko sikitnyeee...bole rileks. final projek xde ke. =D

    happy gugurl day ♥

    ReplyDelete
  5. selamat ari perempuan awak..hihi

    ReplyDelete
  6. ade jugak hari gugurl.. hee...

    ReplyDelete
  7. wah....kelas ka jgk tu..
    mcm xda kelas je..

    ReplyDelete
  8. Tajuk macam tak ada kaitan dengan penceritan je heheheeee.

    Study lelok. Best la kelas jarak2 macam tu.

    ReplyDelete
  9. hi gegurl #tetibe

    oo ko tido cenggitu eh
    wokeh, len kali bole conteng jari tu haha

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.