Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, April 25, 2011

gejala makan


tahukah anda makan ni ade banyak gejalanye., ade gejala makan sampai licin, ade gajala makan tak habis, ade gejala payah makan, gejala makan lauk je danlain2 gejala korang pikir la sendiri.

gejala makan tak habis tu aku larh. uishhh x baik kau nih. MEMBAZIIRRR!! betol larh tu, membazir kan? susah nak dapat makan habis dengan licin. tapi sometimes kalau aku dapat habiskan nasi dan lauk dalam pinggan sampai licin.. yeayy!! aku berjaya. hahaha bukan selalu.. bangga2 :P

mase kecik2 kalau aku makan tak habis mak selalu paksa aku makan lauk, at least kalau x habis makan nasi habiskan la lauk tu., macam tu la lebih kurang. amboi, nak salahkan mak ke?  aku lah yang bersalah sebenarnye. perangai adOii..


dah tu bila dah x cukup makan mula la sakit2 kan, penah gak rase2 macam nak gastrik.. haaa tawu takowt! saket woh~ tapi kalau stress or banyak berfikir cepat lapar kan? setuju tak? harus kah sentiasa stress untuk meningkatkan selera makan :D 

gejala makan kamu2 cmne?


sticky note: makan makan makan makan makan pitam :P

10 comments:

  1. hehhee.. ada kwn sy sorg nie.. klw oerder mkanan die mintak suku jer drpd nasi sepinggan tu.. takut membazir tak hbs mkn katanyer.. perghh! kyg ke .. adeh .

    ReplyDelete
  2. aku gejala makan x menentu. kekeke XD

    ReplyDelete
  3. @zacky: err.. suku tu siket bebenor.,
    salu klu cmtu org order half kowt., :P

    @ah moy: gejala jugak tu :D

    ReplyDelete
  4. nano gejala mkn smpai licin,,,xsmpai ati tgk mknn tu trbuang,,penah sumbat je,,wpon dah kenyang,,akibatnye muntah ijo,,,wek,,,tp sy puah ati nok dpt abiskn,,,,

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...


    saya masa zaman budak2 dulu pun gitu la jugak..kalo x abis, nnt makcik paksa suruh abiskan jugak. kalo x, xleh pi main..

    happy blogging :-)


    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  6. nesa gejala makan laju2..ahahaha XD

    ReplyDelete
  7. saya badan kecik.. makan mesti menggunung.. pelik tak? hahhaa...

    ReplyDelete
  8. xpela
    asalkan jangan gejala makan hatey. saket oh!

    ReplyDelete
  9. ko memang harus selalu keluar makan dengan aku!! hahaha. gejala makan aku, makan tak kenyang kenyang. erm paham2 la.. tapi badan susah nak naik sebab mmg dah sedia "naik". HAHAHA.

    aku juge sering dijadikan "tong sampah" oleh golongan2 macam ko. asal tak habis je, sumbat kat aku. haha. bahagia2~

    ReplyDelete
  10. @tqa: teringin nak jmpe kau kot! seronok la makan x naik., maintain je h0h0., xpe2 tong sampah pon save r cmtu kikiki:P

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.