Gua takde mud sebenarnya, stress sikit..tak reti nak buat keputusan. Tapi gua tak nak lah cerita kat sini kan..sebab gua tahu orang lain ada masalah jauh lagi besar dari gua. Jadi gua diam.
Oke berbalik pada tajuk yang gua aku dah set dalam otak awal2 lagi, agak2 dalam minggu lepas lagi aku dah bayang-bayang nak tulis pasal benda ni. Ni baru terlaksana. Mungkin kali ni bukan nak bagi tips sepenuhnya tapi sekadar untuk berkongsi sebab aku sendiri punya kelemahan dalam menulis tajuk bagi sesuatu entry yang aku pos.
Lain orang lain caranya, ada penulis yang selesa meletakkan tajuk yang straight forward, ada yang selesa menggunakan satu perkataan untuk menggambarkan keseluruhan isi artikel dan ada jugak yang langsung tak berkaitan dengan artikel macam yang aku pernah buat. SINI. Cara ni aku boleh trace siapa yang baca tajuk terus komen kehkeh., tapi kadang-kadang je boleh buat macam ni..kalau selalu macam nak nak kena kapak :-w
Korang pulak macam mana? bak mai kongsi sikit :D
#update: mungkin aku patot tuka word 'kongsi' tips kepada 'berbincang' tips menulis tajuk artikel :))




