Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Tuesday, May 12, 2015

Cuti Macam Tak Cuti

Sepanjang minggu lepas rasa macam busy sangat. Sebab company ada buat event sabtu baru-baru ni. So faham je lah., preparation dia. Start jumaat dari office aku terus tembak pegi Vivatel menginap di sana sebab event memang buat kat situ. Nasib baik boss baik hati sponsor bilik we ouls. 

Nak dijadikan cerita sepatutnya aku tunggu person incharge untuk check in hotel. Tapi sebab sampai awal. aku, Ili dengan Ee check in dulu. Bermasalah jugak masa nak check in tu, hakak receptionis kemain kerek tak senyum pun. Yang kelakarnya boleh pulak we ouls terperangkap dalam lif. Sabar je lah -__- 

Tapi dalam nak event esok tuh, sempat lagi kami melencong ke Danau Kota malam tu. Menyempat grab baju sehelai. Jadilah kan. 

Event mula sabtu pkul 2 ptg. Pagi tu ada raptai then siap. Walaupun company ade hire team untuk handle majlis tapi ak pun tak ketinggalan. Kire mcm jd runner la jugak. Mana yang tak cukup tolong mana yang mampu.  Lebih kurang pkul 6 ptg baru majlis tamat. Fuh. Penat dik non. 



Esoknya pulak aku ke Sabak Bernam. Kenduri Dayah. Malas sungguh aku nak drive tapi demi kawan aku gagahkan la jugak. Alhamdulillah selamat smpai. Ngam-ngam pengantin tenga sanding. Makan pun sedap. Puas hati.. siap mintak nasi tambah LOL!

Tahniah Dayah.. We- Sengal Rangers! HAHA

4 comments:

  1. seronok jugak banyak berjalan kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah punzel. Best jugak -chuu

      Delete
  2. baca macam sibuk sangat je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sibuk tapi malas nak update - chuu

      Delete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.