Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, May 15, 2015

Candle Light Dinner - Bora Ombak


Assalamualaikum.  Rasa macam susah nak menulis sebab dah lama tak mengarang agaknya tapi nak jugak cerita. Sebanarnya ini pertama kali saya nak buat kejutan macam ni. Walaupun sebenarnya tak berapa nak suprise sebab takut tiba-tiba dia ada hal pulak. Jadi terpaksa bagitahu Encik Tunang awal-awal. "12hb ni kita dinner sama-sama nak?" saya tanya macam tu je and dia cakap OK. So boleh la saya teruskan plan nih. Plan ni pun jadi sebab kebetulan saya ternampak iklan Pakej Candle Light Dinner, Bora Ombak ni kat plaza tol AKLEH. Balik rumah terus google!

Dua hari sebelum 12hb tu saya buat reservation siap-siap through Whatsapp. Set tarikh dan masa then terus bank-in bayaran. Settle. Rasanya betul dah procedure tuh, kemain nervous sebab first time buat kerja-kerja macam ni haha!


Malam tu saya pesan kat Encik tunang pakai segak-segak haha sebab dia tak tahu saya nak bawak dia dinner kat mana. Balik kerja petang tu terus bersiap and jemput Encik Tunang kat rumah. Disebabkan  tak berapa tahu lokasi Bora Ombak ni, kami pun waze saja. Disebabkan tak jauh so kami sampai on time :)

First time melangkah masuk dah rasa wahhh..Cantik sangat dekorasi dia. Romantik you oulz. Then, pelayan kat situ tunjukkan table kami. Siap ada heart-shaped ballon and candle..haruslah! Nama pun candle light dinner. Encik Tunang malu-malu nak duduk sebab ada ballon tuh. LOL! Mula-mula rasa kekok tapi lama-lama dah OK. 



Yang best sebab ade laveband nyanyi kat meja we oulz. Encik Tunang request lagu Dasyat by Mojo. *Terharu* Rasa deep gile lagu tuh. Lagi pun abang yang nyanyi pun bukan main sedap lagi dia bawak. Very the talented one lah brotheh! Hehe



What a happy night!



Details n Contc. :




3 comments:

  1. alamak....

    tak sangka chak romantik...

    hikhikhik

    ReplyDelete
  2. fuyooo chuu romantic rupanya...seronok kn buat surprise kat org tercinta ni

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.