Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, January 14, 2015

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru! Baru nak wish kan. Belum terlewat kot. Rasanya. Sebab masih awal bulan Januari. Eh.. Ke dah pertengahan? tapi masa memang berlalu dengan pantas. Bulan lepas paling tak terasa. Mungkin sebab agak sibuk. Setiap minggu ada program and event. Aku siap masuk wad lagi sebab keracunan makanan. Tiba-tiba dah tahun 2015. 

Event press conference Pencarian Wajah Aurawhite di Istana Budaya
Selfie sikit dengan Natasha Hudson selaku duta produk

Few weeks leaps tu event KLYES festival PWTC

Esoknya terus aku masuk wad. Argh tuhan je tahu seksanya rasa :(

Aku cuma harap tahun ni lebih baik dari tahun sebelum-sebelum ni. Azam untuk baiki diri sendiri. Mana-mana yang kurang In Sha Allah nak top up balik. Umur pun makin banyak. Allahu.. mudahkan jalanku dan dekatkan aku kepada-Mu. Amiin.. PEACE!! ^^v


3 comments:

  1. chuuu... wahh.. pahni ade la ofer jadi retis . belakon cite somiku encit crab. hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha sengal la mell.. X nak aku encik crab haha

    ReplyDelete
  3. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.