Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, March 31, 2014

Kenapa ni :(

Tak dapat nak tahan rasa sebak. Dah dua hari dia tak balik, itu yang emak aku bilang. Pagi semalam, masa aku tengah kemas-kemas rumah..tiba-tiba aku terdengar suara yang aku kenal sangat. "Meow.." kata suara itu. Aku tak faham apa yang dimaksudkan malah aku tak pernah faham. Tapi suara itu cukup sayu. Kain cadar yang aku tengah lipat segera aku lepaskan.. "Putih!" Air mata aku mengalir.. :(


Allah..sayunye rasa. Petang tu aku mintak tlg ayah bawak jumpe vet. Ikutkan hati aku sendiri nak bawak tapi doktor free belah petang. Sakit..pedih..lapar.. kesiannya :( petang tu aku balik Wangsa Maju. Aku balik tanpa melihat dia.. tak sampai hati. Serius. 

4 comments:

  1. aduhh.. kesiannya.. knapa tu...

    ReplyDelete
  2. mcm kena air panas jer . tak pe . nanti sihat lah tu ...

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.