Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Tuesday, March 19, 2013

Kecomelan Seorang Lelaki

Kueh cakap please don't call man as baby. Just don't. Paham tak?

Wondering kenapa tak boleh. Adakah sebab panggilan baby itu sendiri memperlihatkan kelemahan atau menghilangkan kemachoan seorang lelaki? kehkeh.  aku tak retilah nak explen macam mana tapi bila baca komen dari Kueh aku terus tergelak. Bukan sebab x setuju tapi entah. Rasa macam nampak kesungguhan beliau melarang dari memanggil man as baby :P

Kadang-kadang Chak suke je nak buat muka comel depan aku. Tapi dia cukup marah bila aku cakap dia comel hahaha. Mungkin perkataan comel tu sendiri buat seseorang lelaki tu nampak lemah macam panggilan baby tadi. Yeke korang?

i'm a man!

28 comments:

  1. alaa.. kan comel panggil baby tu. bi = hubby aka baby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tak pernah pun. tapi memang plan nak panggil husband mcmtu.. hehe..

      Delete
  2. aku tau aku comel walaupon bukan baby..

    ReplyDelete
  3. tapi comel tu kan, alaaa, camne ye nak explain. Comel tu okay what. Bila lelaki tu buat perangai comel, mesti kita panggil dia comel. Kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..susah nak explen hahaha..tak dpat terima? :P

      Delete
    2. kalau dia xnak dipanggil comel.. try panggil 'kiut' pulak. xpon 'sweet' ke?

      Delete
  4. Aku tak rela memanggil lelaki baby dan juga dipanggil baby. Just don't. Hahaha! Aku rasa tak pernah cakap lelaki comel depan2, biasanya belakang2 je. Ntah. Aku rasa secomel mana pun lelaki tu dea mesti kena berlagak macho depan aku. Lelaki adalah pelindung. Kehkeh!

    Mesti Pakcik Bundle marah tiba2 aku komen kat Chuu tp kat dea aku tak komen :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau memang pilih kasih..grrrr

      Delete
    2. demm liyaa =)) ..penat aku bodek tak jalan gak..hahaha

      Delete
    3. ternyata liyaa berada di pihak encik kueh kehkeh. tapi aku sgt setuju dgn statement "Lelaki adalah Pelindung!" :D


      Nak aku bodek liya komen kt blog kau x? hehehe

      Chuu

      Delete
  5. geli kot weiiiiiiiiiiiii,ce ko panggil kawan ko,takpun bf ko baby,haha...bunyi dia tu lain macam sikit :P

    ReplyDelete
  6. kalau lelaki panggil perempuan ok kot. tp kalau perempuan panggil lelaki agak weird sket. hikkk..

    kalau Bi stand for hubby, ok! ;)

    ReplyDelete
  7. kecomelan seorang lelaki yg bukan dibuat2 itu memang selayaknya digelar comel...tapi dorang akan protes "apsal comel lak??!!"


    dan


    tiada jawapan nak explain camne...jadi jangan coba panggil BABY...lagi la depa protes berkali ganda. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe., utk sestgh perkara kdg2 lelaki bole nampak comel.kan aien kan :P :P

      Delete
  8. kalau dpn awek tu ok la. dpn kawan2...malu dooooo

    ReplyDelete
  9. it's just an ego.
    alaa. kadang2 nak jugak memanje.

    eheh.

    ReplyDelete
  10. hahahaha. saya pun tak berapa selesa bila dipanggil comel. tak tau kenapa.. sebab tak ada chemistry kot dengan lelaki

    ReplyDelete
  11. cube ko pi tesco ka...giant ka...bf ko 10 meter di depan...lepas tu ko jerit...

    "baby! baby!!! sini jap.."

    dia mengaku tak ko awek dia....hahahaha

    kueh

    ReplyDelete
  12. geli kot panggilan baby tu kalau utk lelaki..rasa macam pondan..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. panggil masa manja-manja boleh kot???

      berdua bersama bercerita asmara....

      hahahahahahahaha.

      *mksd aku tahap suami, tunang

      Delete
  13. huhuhu..comel ape baby..bukan senang tau ade pempuan nak panggil 'baby' kat lelaki...huhu

    ReplyDelete
  14. aku as perempuan pun tidak hendak dipanggil baby. nikan lelaki... ayoyo.. baby soooo baby laaa... paham tak? hahahahaha baby ohh baby..

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.