Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, December 30, 2012

Ada Kamu

Aku cuba mengawal emosi yang menuntut kewarasan akal. Tapi aku gagal kerana aku juga punya hati dan perasaan. Ouh! mimpi indah bersama kamu dalam dunia yang aku kira tidak ada kata henti buat sang senyuman.

Dan pabila jaga mengejutkan aku, ia hanya mimpi :|

32 comments:

  1. Replies
    1. errrr..muhun chuu cuci muka sebelum makan..jangan straight face sangat..tatottttt :[

      Delete
    2. Mohon kau jangan merepek H, nanti chuu merajuk terus taknak hapdet..Grrr!

      Delete
    3. aku rotan chuu ni kalau dia malas2 nak hapdet..grrr

      Delete
  2. Replies
    1. Ceni je kau hapdet :(
      Komen aku lagi panjang kot chuu..
      Dah lama aku tunggu kau hapdet...Grrr!
      Kau mimpi sape Chuu?
      Jangan selalu mimpi sgt, nanti tak suka dengan realiti..Kehkehkeh..

      Delete
    2. mmpi mmg selalu x seindah realiti grrr

      Delete
    3. macam terbalik jer chuu..bukan realiti yg tak seindah mimpi ke? kehkehkeh

      Delete
    4. yeke., ikot time jugak kot @___@

      Delete
    5. Biarlah kat chuu! Realiti dia lagi indah! Grrr!!!

      Delete
    6. mana boleh biar..kalau realiti indah nanti chuu xnak tido!! grrr

      Delete
    7. yg korang bgaduh ni dah kenape adehh~

      Delete
    8. ni bukan bergaduh la chuu..ni orentasi silatulrahim..kahkahkah

      Delete
    9. orientasi tak ajak aku. mentang2 aku budak. kbai

      Delete
  3. rindu Chuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Alaa Chuu... baru hapdet...
    jangan mimpi pelik2 weh...

    Chuuuuu chuuu chuuuuu! rindu gila2 ngan kau ni.. hukhuk.. nak nanges :'(

    ReplyDelete
  4. huh..akhirnya ko keluar dari gua..hahaha

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kalau basah pun sebab ayer liuq basi kehkeh

      Delete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.