Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, November 25, 2012

Semut

Chuu: Mak dalam beras ni ade semut banyak lah!
Emak: Pergi keluarkan beras tu, selerakkan letak atas kertas...
Chuu: lepas tu sembur ridsect.
Emak: -____-ll
Chuu: hakhakhak! :P

30 comments:

  1. ceh..sikit bebenor tulisnya..grrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..baik sembur kat nasik jer terus..zzzz

      Delete
    2. oh., bgus jugak idea kau tu H :P

      Delete
    3. kenapa komen kakdah masuk spam?

      Delete
    4. Aku pun nak tanya kenapa masuk spam.... Grrr!

      Delete
  2. jadi beras beracun kalau ko sembur Chuu...haha.

    ReplyDelete
  3. Kau masak dulu beras tu ngan semut2 skali. Pas da kenyang, sembur ridsect dalam mulut. Kalau perlu, telan ngan tin2 dea skali. Biar mati sume semut tu. Tapi at least, perut da kenyang. Hakhakhak!

    Eh, tapi bukan masa masak nasik sume semut tu da mati ke? -_-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mlampau betul cdangan kau ni liyaa -__-

      Delete
    2. Haha..best jugak idea liyaa..

      Delete
  4. ahahaha :D
    bagusnyaaaa anak mak sorang ni.bijak sangat.hik3

    ReplyDelete
  5. bkn setakat semut je mati, org pn bleh mati skali sbb mkn beras ridsect. hehehe :P

    ReplyDelete
  6. habisla kan satu family keracunan. huhu..

    ReplyDelete
  7. lepas sembur ridsect tu, lepas tu masak nasi..hehehehe

    ReplyDelete
  8. haaa...elok la tuh... nak ganti tempat aku la tuh!

    ReplyDelete
  9. aii.. ni kes sama time kita duk kat shah alam tu ke apa... hehehe

    ReplyDelete
  10. wlaupun entry nya simple, tp sgt mencuit hati. syabas! hehe ;p

    ReplyDelete
  11. takpe.
    nanti nak masak kan basuh jugak beras tuh.
    takde ape lah kalau sembur ridsect tuuu.
    miahaha

    ReplyDelete
  12. hebak mu kalau betul mu sembur ridsect tu.hakhakhak.

    ReplyDelete
  13. konfrm xberani dah semut tue nak makan beras lagi . hahaha :D

    ReplyDelete
  14. hahah
    selerak atas kertas lepas tu jemur tengah panas
    kan?

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.