Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Tuesday, January 3, 2012

Satu Jam Setengah


Jenguk kepala kat tingkap. Sah-sah matahari dah tinggi. Satu jam setengah dari sekarang aku  bertolak ke Sg Petani. Memember aku ngajak teman bermalam kat rumah member se-clasmate. Is actually berat hati nak pergi. Mak aku bilang kalau yang nak menuju ke suatu tempat itu, kalau hatinya ragu-ragu jangan pergi. Bimbang ada yang tak apa-apa akan berlaku. 


Haa.. cemana tu? Hopefully everything gonna be OK :)

stickynote: tak sampai hati nak tinggalkan dia, tapi dah tercakap jadi pergi pulop.


13 comments:

  1. 1st..penggunaan ayat melayu klasik..'mak aku bilang'..terbaikk..ekeke..

    ReplyDelete
  2. sebenarnya hati berat tu pasal nak tinggalkan dia kan???

    ReplyDelete
  3. kalo dia bagi pergi..pergi.
    kalo dia kata jangan.pujuk.
    kalao dia kata jangan juga. jangan jadi tanggang.kehkeh

    ReplyDelete
  4. kadang2 kita kn lepaskan sesuatu / seseorang demi kebahagian dia

    :D

    ReplyDelete
  5. baca doa seblum kuar gi memane. insyaallah selmat.

    ReplyDelete
  6. dia.. adakah ia aku.. kekeke

    ReplyDelete
  7. hati bergelora..nak xnak kewajipan seorang pelajar harus dilaksanakan....hehe

    ReplyDelete
  8. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (aku bilang)

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.