Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, June 18, 2011

bersila atas moto

pheww~ macam x percaya dah sampai kat kampung
plan nak naik ktm dah bertukar.
ayah suruh abang hantar aku kat ktm batu tiga
tapi last2  bonceng moto abang
motif? x larat patah balik

dari shah alam ke kerling
haa., ni nak kabo mesti ramai x tahu kerling kat mane
nun dekat2 dengan tg. malim sempadan perak la jugak

dengan x de tempat pemijak kaki
tak pulak parkinson kaki aku?
sampai rawang abang tanya, nak naik ktm ke?
memang tak la, dah separuh perjalanan, aku teruskan jugak
nasib baik abang yang baik hati berhenti kat workshop rawang
betulkan padal (betul ke aku eja?) tuh,  masa turun moto..
mana bumi? LOL tak rasa kaki  XD

alhamdulillah rileks siket kaki aku pasni,
terima kasih bang :)
tapi disebabkan kaki aku dah parah agaknya
so rasa macam xde efek jer hahaha
rase nak bersila atas moto lagi ade r

GOSH! :D

oh ya, kenalkan., tadaaaa !
my lil kawaii patrik
nak yg besou punye x pat >.<
















ngeee~ :P

stickynote: nak makan tako!





10 comments:

  1. dek izz,,,,nano pon de mr patrik jugk,,,

    ReplyDelete
  2. @nano: nape x ley view blog nano :(

    ReplyDelete
  3. lol.. tu la akibatnya patah balik td.. kekeke...

    ReplyDelete
  4. nano berehat sebentar...beri ruang kat diri sendirik,,kehehe

    ReplyDelete
  5. shira pernah naek motor yg x de pemijak kaki kt blakg..gile, bile nk turun aje betis bergesek dgn ekzos moto..pergh! smpai skunk parut ade lgi. :'(

    --> wordless wednesday #2 :AWAS!! Domo-kun sedang memusnahkan sebuah bandaraya.

    ReplyDelete
  6. nano: take your time., dah tenang sambung balek k :)

    shira: perhh., pedih tuh, x pasal je kan., hadiah parut hihi :P


    saiazuan: yosh ^^~

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.