Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, May 26, 2011

makan-makan dengan ailyl rozanna

semalam aku keluar jalan2, ntah macam mane aku rase macam kenal je dengan sorang kakak nih. eh sis ailyl rozanna. sila jangan jeles beliau ajak aku makan sekali. sambil makan2 borak2, kenal tak ailyl rozanna? kalau kamu blogger mungkin kenal kot. kak blogger yg kiut miut :P




OK. lupekan semua tu sebab aku hanya bermimpi, ntah macam mane blogger sorang ni boleh masok dalam mimpi aku malam tadi. sebenarnye aku silent reader kat blog sis ailyl. kadang2 bila fikir balek agak tak faham macam mane orang yang tak pernah aku jumpa boleh datang dalam mimpi.

ade lagi sorang blogger pernah masok dalam mimpi aku, nyna. msok mimpi aku ajak main buaian sesame, adoi.. nyna nyna, nanti kite g main buai sesame ea hahaha :P  mungkin sebab selalu pegi blog mereka, tengok gambar, so dari situ bole jugak bawak mimpi ek? huh hebat teori aku >__<


sticky note: takziah buat hidayah md dali n family atas pemergian ibu tercinta. al-fatihah~

5 comments:

  1. hee . sebab teringin nak umpa la tu masok mimpi bagai :)

    ReplyDelete
  2. ceh ! ingatkan jumpe bebetol..

    nape chuu x pernah mimpikan saye.. haha..



    eyh2 !! chuu pandai melukis lah !

    ReplyDelete
  3. hahahahha lawak la ko. ni obses ngn blogging ke hape sampai masok2 mimpi ni. kakakkaka

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.