Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, December 5, 2010

baik untuk cik adik dan cek abang


siapa suke bende ni angkat tangan!
kalau disuruh jadi orang terakhir angkat tangan pon aku x mao
sumpah x suke benda nie.

serious.

mak aku cakap..
kalau x suke org lain buat sesuatu yang kita x suke pada kita
lebih baik kita jangan buat pada orang lain., yes mommy :P
[tetibe pulok paggil mak aku mommy..hahaxx]


spamming itu indah., adekah @_@



sticky note: aku ni peramah orangnye., huahua :D

let's stay together




I was so happy when you smile
Your smile breaks through the clouds of grey
Far from the sunny days that lie in sleep
Awaiting the patience for the spring when the flowers will bloom renewed again
Knowing there's more beyond the pain of today


Although the scars from yesterday remain,
You can go on living as much as your heart believes
You can't be born again although you can change
Let's stay together always.


fruit basket theme song

volleyball tournament; open USIM


woah., lamenye x jenguk blog ni,
menghilangkan diri buat seketika
join volleyball tournament kat USIM,
ni la 1st time sampai kat USIM

berbekalkan training yg x seberapa mmg la jauh nak menang :P
(x nak tulis perkataan kalah bhahaha..)

tapi.,
perkara paling best skali.,
bila dapat jmpe semula dgn ex-teammate
gather same-same
suke!



USIM kehujanan dipagi hari; cuak-ing+ sejuk., brrr~



gambar dengan ex-teammate dan junior yg sporting bg sokongan ^^
yg baju biru tu dulu 1 team dgn kami, tapi time ni bertemu sebagai opponent
time lawan rase mcm training petang2 kat skolah dulu hahha :P



ni senior saye a.k.a blogger cikgu CT
[promote siket ngee]




sticky note: tergendala.


Wednesday, December 1, 2010

behind a lovely award



ngee., ade org tu kan..
dia kann.. bagi chuu ni auww., siap ade name saye lagi tuh~
special utk cek chuu., ni bukan gurau2 punye hadiah ni :P

"Saya sengaja ambik gambar anime Fruit Basket
untuk jadikan background award nih.
Sebab saya ada baca blog dia. Dia kata dia suka anime nih"

terharu je baca ayat cek adik ni., h0h0
btw, tenkiu zana ^^

ekceli zana ade gak buat utk follower2 beliau yang lain
sila lah ke belog beliau ye^^

had0ii., cek chuu je x nah bagi ape2 kat follower hee :P






kru-sampai


this video is dedicated to encik chak@rumput.,
[apsal tetibe aku speaking nie==!!]

still, kesian rumput xde lagu sampai sekarang
lagu pasal bunga je berlambak, huh !
ngantuk2 buat video nih=,=
lagu sopan santun lagi lemah gemalai
^^ !!



sticky note: luvu^^


 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.