Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, March 12, 2011

tolong cakap kat saye yang awak suke jugak boleh tak?


aku x tahu sejak bila dan macam mane aku boleh jatuh cinta
dulu aku x de la pulak macam ni
setiap hari aku pandang ke langit tengok awan tu cantik sangat
tengok awan kat langit tu bergerak pelan2 
rase cam tenang je ^__^

petang tadi hujan renyai., 
makin senja makin merah pulak warnanya
terus angkat kaki keluar niat nak snap gambar
ishh.. rase nak tarah je bukit blakang ni
sebab x penah dapat tengok sunset kat sini
terhalang dengan bukit kat blakang ni....





tapi bila aku berpaling kebelakang 
 nampak pulop pelangi yang cantek
lari laju2 naik tingkat atas
nak dapatkan view lebih jelas; gigih kan -__-"
dulu en, ade member aku bagitawu..
orang yg minat tengok bende2 cmni
selalunye romantik
mengom!!



sticky note: hari ni bosan amat. sumpah.

16 comments:

  1. org kalau tengah mabuk cinta nie.. entry sume berbunge2 ! HAHA !
    nanti chuu bgtau sape jejake yg bertuah tu ae .. ^.^

    ReplyDelete
  2. i loikeee chuu~~~

    jage la nesa ade cik "D" nt~ :P

    ReplyDelete
  3. @jeely: aiyoo @___@
    ni mukan entry cinta sebarangan>.<
    ni pasal saye jato cinte tgk awan xD

    ReplyDelete
  4. ye. saya suka jugak. puas ati?
    :P

    ReplyDelete
  5. uit,,,sy mau itu incik niko,,,bak cni,,model hamster sye nak pnjam,,hahaha,,,cantik pelangi petangg,,

    ReplyDelete
  6. jelesss. pelangi shantek!!

    btw, langit2 lately mmg osem!

    :D

    ReplyDelete
  7. @azam shah: bhahah., nmpok sgt x iklas nye tu XD

    ReplyDelete
  8. @nano: bile la nak melawat hana michi nano >.<

    ReplyDelete
  9. @ninja hamimo : betoi2., tu yg tergoda tu :P

    ReplyDelete
  10. cantek kan view tu......kalo kat umah sis yg selalu tgk adalah sunrise, wahhh sangat indah...

    ReplyDelete
  11. @ i am S!L4H..: aww mmg kot bhaha xD

    @nadia ar-rumaisha: alam ni mmg indah sis, subhanallah :)

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.