Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Tuesday, July 1, 2014

Marathon Post 01 : ICT

Alkisah hari tu menyinggah ke Shah Alam. Niatnye nak teman Chak makan malam. Padahal aku yang gatal merayap smpai ke sana. Time2 macam tu..lpas mkn dok melepak kat ICT. Mungkin sebab ICT tempat paling femes kat S. Alam kot..kott laa. Aku pn kurang arif hehe.






Aku pn dah tak ingt bila last time sampai sini. Mungkin dua tahun lalu.. zaman aku tengah buat praktikal. Time tu praktikal kat Shah Alam..Alam Budiman. Sama-sama dengan Eton. Dan time tu melawat ICT pun tak banyak mainan lagi. Setakat jenjalan sambil ditemani lampu2 yang comel-comel belaka. Sekarang..macam-macam hado!



5 comments:

  1. ni tak ada kerja la ni nak buat marathon tu... nak makan tak boleh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kirenye hari2 biasa kerja aku mkn je lah ye TK..haha

      Delete
  2. sya pi mase mula2 buka dulu..pastu tak pi2 dah hihi

    ReplyDelete
  3. Dah ada merry go round ek...betul ke nama.mainan tu. Huhu

    Tahun lepas ada terpergi...macam takde je. Ok la jalan2...nak main pape rasa cam mahal lak

    ReplyDelete
  4. hanya tinggal kenangan... huhuhuhu

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.