Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, November 7, 2013

Balik kerja semalam. 
Bertembung dgn sorang kakak ni. 
Masing-masing tak betegur dan tak kenal--DIAM



Jiran aku rupenye. Terus teringat entry Bundle e-Masyarakat (≧ω≦)



15 comments:

  1. zaman dulu lagi macam ni...Zaman P Ramlee dah jadik...hahaha

    ReplyDelete
  2. adatlah klu kuar masuk umah x bertembung , memang x kenal ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la selalu dgr bunyik grill je dr jiran sebelah

      Delete
  3. dah tau berjiran lepas tu mesti baru nak bekenalan kan.. hikhik.. *pengalaman sendiri*

    ReplyDelete
  4. tetiba teringat citer p.ramlee macam-macma manis... hihi

    p/s: chuu no toup yg chuu mennag dneo ada mesej hari tu, chuu terima tak? kt fb

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..a la deno chuu baru tringat. TQ btw :)

      Delete
  5. sme la kita chuu..jiran kiri kanan depan tak kenal pun huhu

    ReplyDelete
  6. jiran sebelah rumah akak pula yg rajin menegur. asal buka pagar pagi2 nak pergi kerja je, jam-jam tu juga dia berlegar lua rumah. kadang malas juga nak buat2 nampak.. T_T

    ReplyDelete
  7. ha ah masam-masam manis, kalau versi hollywood citer you've got mail - meg ryan dan tom hanks

    kueh

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.