Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, February 20, 2013

Terbit

Hye Port Dickson! Hope to see u again. Rasa puas dapat berkubang dalam laut dibawah sinaran mentari yang terik. Oh indah sungguh cuaca pada hari itu!  (≧◡≦) 



I'm ready!

******
Ngiahaha! ternyata tak ramai yang ingat birthday aku. Sebelum ni memang aku display tarikh lahir dalam facebook. Nak dijadikan cerita, sebelum masuk pukul 12 pada hari sebelum hari lahir aku, gigih on laptop dan terus ke menu setting untuk hide tarikh lahir pada akaun facebook milik aku. The next day-wall facebook bersih tanpa sebarang ucapan birthday seperti tahun2 sebelumnya..ekeke.

Tapi still terharu jugak sebab still ada kawan-kawan yang wish via phone. Thanks so much friends, u rock bebeh! Hehe sebenarnya den tak kesah sangat pasal facebook tu sebab den pun susah nak hengat tarikh-tarikh lahir ni. Cukuplah sekadar doa agar dipanjangkan usia dan bahagia sentiasa. Tarikh lahir yang aku dapat ingat tu memang bertuah la dia kehkeh. 

Birtday present from Chak. Jam tangan+kasut baru. Terharu sangat he's so nice Y__Y
In fact rasa happy dapat luangkan masa ke Port Dickson. Akhirnya plan yang dirancang sekian lama terlaksana. Dah lama teringin nak mandi laut hiks! Oh ya, kat Port Dickson tu, lepak dekat Blue Lagoon. Nice place untuk berkelah bersama family tercinta *wink2!



Its on Feb 16th. Teka berapa umur saye? (¬‿¬)


p/s: korang, sori lama tak singgah rumah korag-korang sekalian sebab rumah sendiri pun tak tersinggah :|




23 comments:

  1. hepi besday chuu..umur ko 28 kan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ke ko dah golongan yang patut minum susu macam liyaa gak?hahaha..

      Delete
    2. happy belated bufday chuu syggggggggg,hehe.... jam tu,alahaiiiiiii sweetnya...... casio pulak,adoii :D

      Delete
    3. bundle: aku minum nestum kehkehkeh
      onie syggggg..hehe peminat casio eaa

      Delete
    4. Aku pun sama, minum nestum. Comel kan? :-w

      Delete
  2. Umah sendiri pun 7 layer habuk ni Chuu kalau nak lap. Kena wat gotong royong kalau nak bersihkan. Hahaha!

    Hepy belated besday. Em, 26 ek? :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ade gotong royong pggil ko dulu liyaa kehkeh

      Delete
    2. Amboi, Chuu. Kemaeng ada shining kat Casio tu. Baru aku pasan. Hehehe :D

      Delete
  3. happy belated birthday chuu..

    24 kot?? ;)

    ReplyDelete
  4. happy belated besday chu..
    semoga dimudah rezeki selalu.. ;)

    ReplyDelete
  5. Happy Belated Birthday Chu :D

    aku teka umur ko 25...kan?

    ReplyDelete
  6. Hepi belated bfday! :) semoga sntiasa berada dlm redha Allah..

    ReplyDelete
  7. happy belated besday yg ke-23 chuu..

    ReplyDelete
  8. wahhh dh lama x p pd...happy belated too

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.